見出し画像

231009 スクワット(浅)・将来と挽回の機会

割引あり

スクワット(浅)
14:22、最高46回


今でこそ想う事として
学習って権利だったなぁと
特に学生の身分って
特権だったなぁと

でも
僕には視えて居なかったなぁ

あの身分が
あんなにも安全で居た事を
あの環境が
あんなにも優遇されて居た事を

今とナっては
振り返っても仕方ないので
現状と現在に
生きて行くのみですが

学生諸氏には…
なんて思っても

そこに既に能力差が
産まれているだけなんですよね

状況と環境を
峻別して何をすべきか
判断する事で
結果的な状況差を
生み出す訳です

僕は気取る力を
持ち合わせていなかったけど

持っていた子は
能率的に高い処を
飛んで行って

僕は地を歩きながら
そのシルエットを
見上げて居ました


231009 Squat (shallow), future and opportunities for recovery

Squat (shallow)
14:22, maximum 46 times

I think now that learning was a right.
Especially being a student was a privilege.

But I couldn't see it
That status was so safe
I remember being given such preferential treatment in that environment.

There's no use looking back now, so I just have to live in the present and the present.

For students, no matter what you think, it's just that there is already a difference in ability.
By distinguishing the situation and environment and deciding what to do
This creates a difference in the situation.

I didn't have the strength to show off, but the child I did have flew high and efficiently, and I looked up at its silhouette as I walked on the ground.

By Google translation

ここから先は

503字
この記事のみ ¥ 0〜

この記事が気に入ったらチップで応援してみませんか?