240815 そして日常へ…
前日に届いて
今日使えたんです
掃除機のホース
ちょうど一週間前
この道を通った夜
あ、違った
一週間前の木曜に
スイッチがヤられて居る
のを見つけて
逡巡の結果
部品を購入スる事で
解決デキたんです
メーカーに送って
診断を受けて
修理しない場合でも
15k円くらいカかる
今回は
ほぼ原因を特定デキているので
メーカーから取り寄せると
11.5k円
僕が推している
ヨドバシ
のポイントを使いながら
取り寄せれば
ポイントで払えて
余剰の支払い分は
ポイントとナって帰ってくる
ヨドバシ一択でした
(^_-)
リスクとシて
メーカーから取り寄せるのと
ヨドバシに取り寄せて貰うのとでは
メーカーの方が
やはり早かろうなぁ
とは想ったんですが
結果的に使いたい木曜に
間に合って呉れたので
万々歳の結果でアりました
(・ᴗ・)v
240815 And so to everyday life...
I got it the day before.
I was able to use it today.
Vacuum cleaner hose
Just a week ago.
The night we passed this way.
Oh, no.
A week ago Thursday.
I found the switch broken.
After much hesitation.
I was able to solve the problem by purchasing parts.
I sent it off to the manufacturer.
and have it diagnosed.
Even if you don't repair it
It costs about 15k yen.
This time
I've almost identified the cause of the problem.
If you order it from the manufacturer
11.5k yen
I'm recommending
If I order it using Yodobashi points, I can pay for part of the order with points.
The extra payment will come back as points.
Yodobashi was the only choice.
(^_-)
What is the risk?
There is a difference between ordering from the manufacturer and
Yodobashi will order it for you.
I thought that the manufacturer would be faster
I thought about it, but
As a result, I was able to get it in time for Thursday when I wanted to use it.
It was a perfect result!
(・ᴗ・)v
by DeepL
この記事が気に入ったらチップで応援してみませんか?