The Content Makes the Experience コンテンツは経験を作る

The Content Makes the Experience
コンテンツは経験を作る

Sabine Ocker, Comtech Services
April 1, 2020
Comtech サービス社ザビーネ・オッカー著
2020年4月1日
As we continue to shift from features and functions to a more unified product user experience, more technical writers and user experience teams are partnering closely together.
我々が特色や機能からいっそう統一された製品ユーザー体験まで移行し続けるにつれて、いっそうテクニカルライターとユーザー体験チームが密接に組みつつあります。
Everything that involves people interacting with something is a part of the user experience, and much of that experience starts with reading. We do a lot of telling users what we want them to do. Click here. View this. Buy now. Do this task.
何かと対話して人々を巻き込むすべては、ユーザー体験の一部です、そしてその経験の多くが読むことで始まります。 我々は多くのユーザーに我々が彼らにしてほしいことの多くを話します。 ここをクリックすること。 これを見ること。 今買うこと。 この仕事をすること。
Therefore, reading is also a part of UX. The best product experiences are those where technical writers are engaged early in the design process, and able to positively influence the resulting product design, including content in the following ways:
そのために、読むことは同じく UX の一部です。最善の製品経験は、テクニカルライターが設計工程初期に従事して、そして次の方法でコンテンツを含めて、結果として生じている製品設計に積極的に影響を与えることが可能であることです。:

ここから先は

3,548字 / 1ファイル

¥ 100

この記事が気に入ったらチップで応援してみませんか?