好まれるデザインは地域によって異なります。 Preferred designs vary by region.
== English translation (Japanese original follows) ==
I am sure that every Japanese person knows TOTO, and many international students also know it.
Here is a newspaper article about TOTO.
TOTO to wash the world, new faucet plant in Vietnam in 2024.
TOTO is trying to increase the ratio of overseas sales.
In 2024, it will build a new factory in Vietnam for faucets and other water fixtures.
One of the things they need to do to increase overseas sales is design.
There are many different designs for faucets. Research has shown that the designs preferred by consumers vary by region, such as Europe and China.
TOTO has been creating products that reflect the results of this research.
Member of TOTO's design team traveled to Singapore to conduct a design survey, according to the newspaper article.
However, if there were people from various countries within TOTO or if foreign students in Japan were interviewed, they might have found out the same thing.
== Japanese original ==
TOTOを日本人ならきっと誰でも知っていますし、留学生の多くも知っていると思います。
TOTOについてこんな新聞記事がありました。
TOTOは海外での販売比率を高くしようとしています。
2024年にはベトナムに水道の蛇口などの水栓金具の工場を新しく作ります。
海外での販売を増やすために必要なことの一つがデザインだそうです。
水栓金具にもいろいろなデザインがあります。 消費者に好まれるデザインがヨーロッパや中国など地域ごとでことなることが調査でわかりました。
その結果を反映してデザインした製品を作っているそうです。
シンガポールにTOTOのデザインチームの人が出張してデザインの調査をしたそうです。
でも、TOTO社内にいろいろな国の出身者がいたり、日本にいる留学生の人たちにヒアリングしたら同じようなことをわかったかもしれません。