【アナウンス】お客様へ
お客様へ申し上げます。
いい加減にしてくださいませ。
我々にも限度というものがございます。
お立場を笠に着ての強要はご遠慮ください。
お立場をなくされた場合、大変恥ずかしい想いをいたします。
我々は好き好んでお客様を接待しているわけではございません。
ぶっちゃけ、いやいやながら仕方なくやっておるのです。
仮の立場における仮の態度に過ぎません。
その条件がお互い様なので、我慢できているわけです。
我々は基本的に平等、お互い様なのです。
仮想的な立場を逸脱しないでいただきたいものです。
逸脱したお客様は二度と来ないでください。
大量に塩をまかせていただきます。
では、これにて失礼いたします。
To Customers
I would like to say to our customers.
Please do not hesitate.
We also have limits.
Please refrain from coercion
with your position as a shield.
If you lose your position,
you will be very embarrassed.
We don't like to entertain our customers.
To be honest, we are reluctant to do it.
It's just a tentative attitude in a tentative position.
We can put up with it
because the conditions are similar to each other.
We are basically equal and like each other.
I would like you not to deviate
from your virtual position.
Customers who deviate should never come again.
I will leave a large amount of cleansing salt.
Well, I'm sorry for this.