『そろそろ空いてきたからシリーズ その1』
国立新美術館で開催中の佐藤可士和展へ。
コレも、アレも、どれも佐藤可士和だったのかと改めて気付かされる。
中でも、セブン-イレブンのオリジナル商品約1,000点のリブランディングの仕事が好き。
あと、「今治タオル 奇跡の復活」のストーリーも。
そして、
とにかく『映え』ます。
どデカいロゴが。
↓これは、長女が別日に友達と行った時に撮った写真↓
空いてきたと思ったのですが、会期終了が迫ってるので、逆に混んできています。
念のためサイトを確認したら、何と緊急事態宣言で展示会は今日までで明日から中止だそうです!
『It's almost vacant, so series 1』
I went to the Kashiwa Sato exhibition at the National Art Center, Tokyo.
I realized that both this and that were designed by Kashiwa Sato.
In his work, I like the work of rebranding about 1,000 original Seven-Eleven products.
Also, I like the story of "Imabari Towel: Miracle Revival".
And,
So instagrammable !
A big logo.
These are the pictures my eldest daughter took when she went to the exhibition with a friend the other day.
I thought it was vacant, but it's getting crowded because the end of the exhibition is approaching.
Just in case, I checked the exhibition website, and the state of emergency declared that the exhibition is up to today and will be canceled from tomorrow!
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