Sasaki Keishun file

The important thing is to interact with the…

Sasaki Keishun file

The important thing is to interact with the camera.

マガジン

  • file. Nikon 43-86mm

    Example / 作例 Lens : Nikon Zoom-NIKKOR Auto 1:3.5 f=43-86mm

  • file. Japanese Road

    Old digital camera examples. オールドデジタルカメラの作例集. 古いデジタルカメラの作例集.

  • file. LEICA DC VARIO-ELMARIT

    Example / 作例

  • file. KODAK EKTANAR LENS

    Example / 作例

  • file. M42 Takumar 1.8 / 55mm

    Example / 作例

最近の記事

file. Nikon 43-86mm : no.38

誰もが、 気の向くままに、 時間に縛られず、 そんな旅がしたい時がある。 遥か昔から、明治、大正、昭和、平成、令和、 どんな時代にも、そんな旅人がいる。 Camera : Nikon D70 Lens : Nikon Zoom-NIKKOR Auto 1:3.5 f=43-86mm retouch : No. Original photo Filming date : September 2024 first edition : November 2024

    • file. Nikon 43-86mm : no.37

      誰もが、 気の向くままに、 時間に縛られず、 そんな旅がしたい時がある。 遥か昔から、明治、大正、昭和、平成、令和、 どんな時代にも、そんな旅人がいる。 Camera : Nikon D70 Lens : Nikon Zoom-NIKKOR Auto 1:3.5 f=43-86mm retouch : No. Original photo Filming date : September 2024 first edition : November 2024

      • file. sony DSC P32 : Japanese Road

        " Japanese Road " このfile.は、純粋に道を被写体にした写真の作例です。 また、レタッチはせず、カメラが写したオリジナルの写真です。 This file. is an example of a photo taken purely with the road as the subject. Also, these are original photos taken by the camera, without retouching. file. 古いデジ

        ¥310
        • file. TOSHIBA PDR M1 Allegretto : Japanese Road

          " Japanese Road " このfile.は、純粋に道を被写体にした写真の作例です。 また、レタッチはせず、カメラが写したオリジナルの写真です。 This file. is an example of a photo taken purely with the road as the subject. Also, these are original photos taken by the camera, without retouching. file. 古いデジ

        file. Nikon 43-86mm : no.38

        マガジン

        • file. Nikon 43-86mm
          38本
        • file. Japanese Road
          22本
        • file. LEICA DC VARIO-ELMARIT
          57本
        • file. KODAK EKTANAR LENS
          39本
        • file. M42 Takumar 1.8 / 55mm
          18本
        • file. cloudy lens
          26本

        記事

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.55

          Camera : Panasonic LUMIX DMC-FZ1 color change mode : Natural / use.Standard / Vivid retouch : change to black and white Filming date : August 2024 first edition : November 2024

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.55

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.54

          Camera : Panasonic LUMIX DMC-FZ1 color change mode : Natural / use.Standard / Vivid retouch : change to black and white Filming date : August 2024 first edition : November 2024

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.54

          file. KODAK EKTANAR LENS : no.39

          ただ、Kodakの色を楽しみたかったんだ。 ただ、EKTANAR Lensの写りを見てみたかったんだ。 Kodakの色彩を搭載した、このCameraで。 きっと、いつか、君も出会うカメラかもしれない。 I just wanted to enjoy the colors of Kodak. I just wanted to enjoy the colors of the EKTANAR lens. With this camera with Kodak colors. Som

          file. KODAK EKTANAR LENS : no.39

          file. KODAK EKTANAR LENS : no.38

          ただ、Kodakの色を楽しみたかったんだ。 ただ、EKTANAR Lensの写りを見てみたかったんだ。 Kodakの色彩を搭載した、このCameraで。 きっと、いつか、君も出会うカメラかもしれない。 I just wanted to enjoy the colors of Kodak. I just wanted to enjoy the colors of the EKTANAR lens. With this camera with Kodak colors. Som

          file. KODAK EKTANAR LENS : no.38

          file. M42 Takumar 1.8 / 55mm : no.18

          どんな所にも、物語がある。 その町にしかない物語、自分だけの物語。 There's a story everywhere. A story that only exists in that town, a story that only exists for you. Camera : PENTAX K100D Lens : PENTAX Asahi Super-Takumar 1:1.8/55 retouch : No. Original photo Filming d

          file. M42 Takumar 1.8 / 55mm : no.18

          file. M42 Takumar 1.8 / 55mm : no.17

          どんな所にも、物語がある。 その町にしかない物語、自分だけの物語。 There's a story everywhere. A story that only exists in that town, a story that only exists for you. Camera : PENTAX K100D Lens : PENTAX Asahi Super-Takumar 1:1.8/55 retouch : No. Original photo Filming d

          file. M42 Takumar 1.8 / 55mm : no.17

          file. cloudy lens : no.26

          " I have an old digital camera with a foggy white lens, the OLYMPUS CAMEDIA C-2000 ZOOM. The image produced is cloudy and blurred. It is difficult to disassemble and repair an integrated compact camera. But is it a bad picture? Is it a usel

          file. cloudy lens : no.26

          file. Nikon 43-86mm : no.36

          誰もが、 気の向くままに、 時間に縛られず、 そんな旅がしたい時がある。 遥か昔から、明治、大正、昭和、平成、令和、 どんな時代にも、そんな旅人がいる。 Camera : Nikon D70 Lens : Nikon Zoom-NIKKOR Auto 1:3.5 f=43-86mm retouch : No. Original photo Filming date : September 2024 first edition : November 2024

          file. Nikon 43-86mm : no.36

          file. Nikon 43-86mm : no.35

          誰もが、 気の向くままに、 時間に縛られず、 そんな旅がしたい時がある。 遥か昔から、明治、大正、昭和、平成、令和、 どんな時代にも、そんな旅人がいる。 Camera : Nikon D70 Lens : Nikon Zoom-NIKKOR Auto 1:3.5 f=43-86mm retouch : No. Original photo Filming date : September 2024 first edition : November 2024

          file. Nikon 43-86mm : no.35

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.53

          Camera : Panasonic LUMIX DMC-FZ1 color change mode : Natural / use.Standard / Vivid retouch : change to black and white Filming date : August 2024 first edition : November 2024

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.53

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.52

          Camera : Panasonic LUMIX DMC-FZ1 color change mode : Natural / use.Standard / Vivid retouch : change to black and white Filming date : August 2024 first edition : November 2024

          file. LEICA DC VARIO-ELMARIT : no.52

          file. KODAK EKTANAR LENS : no.37

          ただ、Kodakの色を楽しみたかったんだ。 ただ、EKTANAR Lensの写りを見てみたかったんだ。 Kodakの色彩を搭載した、このCameraで。 きっと、いつか、君も出会うカメラかもしれない。 I just wanted to enjoy the colors of Kodak. I just wanted to enjoy the colors of the EKTANAR lens. With this camera with Kodak colors. Som

          file. KODAK EKTANAR LENS : no.37