【jazz ជាមួយអ្នករាល់គ្នា】មេរៀនសម្ងាត់កំពូល ⑦ Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ តើ ជាអ្វី?
ខ្ញុំជា OTAKA មកពី Jazz Pianist
តើអ្វីទៅជាប្រាំមួយថ្ងៃនេះ
ខ្ញុំចង់ពន្យល់រឿងនេះ
មិនកំណត់ចំពោះចង្វាក់ jazz ទេ
នៅក្នុងលំហូរកូដតន្ត្រីបច្ចុប្បន្នការវិវត្តកូដ
ពីរប្រាំមួយ
វាត្រូវបានគេហៅថា Seolie
តើវាដូចអ្វី
ខ្ញុំចង់ពន្យល់ដោយសង្ខេប
ហ្សាស់ហ្សាស់និងបុរាណ
នៅក្នុងប៉ុប។ ល
ថ្មីៗនេះខ្ញុំបាននិយាយលេខកូដ
សំឡេងមូលដ្ឋានមានសំឡេងបួន
ខ្ញុំយល់អ្នក
បន្តិចមុន
មនុស្សរ៉ុក
ខ្ញុំអាចយល់បានតែសំលេងបីប៉ុណ្ណោះ
មានមនុស្ស
ថ្មីៗនេះមានសម្លេងសំខាន់បួននៃអង្កត់ធ្នូ
វាត្រូវបានគេយល់តាមរបៀបនោះ
សូមអញ្ជើញមក
Dremifasolaside ដែលអ្នកទាំងអស់គ្នារៀននៅសាលាបឋមសិក្សា
បន្ទាត់នៃសម្លេងនេះនៅលើមាត្រដ្ឋាននេះ
លេខកូដដែលមានសំឡេងបួន
តើអ្នកអាចធ្វើបានប៉ុន្មាន
នៅពេលអ្នកគិត
រឿងសំខាន់គឺ
7 អាចធ្វើទៅបាន
មានប្រាំពីរ
Dremifasara
7 ឥឡូវនេះ
ចាប់ផ្តើមពី Doremi Fasora
ខ្ញុំនឹងលេខកូដ
សំឡេងព្យាណូមានសំឡេងបួន
ប្រសិនបើអ្នកលេងសម្លេងទាំងបួននៅក្បែរអ្នក
នេះមិនល្អទេ
ដូច្នេះនៅលើមាត្រដ្ឋាននេះ
នៅលើមាត្រដ្ឋាននេះ
ខ្ញុំនឹងរំលងសំឡេងមួយហើយលេងបួន
ឧទាហរណ៍ដឺមីមី, ដូច្នេះ, ស៊ី
ដូចនេះ
ខ្ញុំនឹងព្យាយាមលេងសំឡេងតែមួយជាមួយនឹងការហោះហើរ
អ្នកអាចលេងអង្កត់ធ្នូពីសំឡេងបួន
ទៅខាងស្តាំ
ខ្ញុំនឹងផ្លាស់ទីវាស្របគ្នា
អ្នកអាចមានអារម្មណ៍ថាអង្កត់ធ្នូទាំងប្រាំពីរ
សំឡេងទាបបំផុត
De, Les, Mi, Fa, So, La, Si
១២៣៤៥៦, ៧ អង្កត់ធ្នូ
ហោះហើរសំឡេងមួយ
ខ្ញុំអាចធ្វើវាឥឡូវនេះ
កូលនៃអង្កត់ធ្នូទាំងប្រាំពីរនេះ
ទំនាក់ទំនងនីមួយៗជាមួយគ្នាទៅវិញទៅមក
Bach, Beethoven、
ពី Mozart ដល់បច្ចុប្បន្ន
តាមលំដាប់ផ្សេងៗ
លទ្ធផលនៃការបង្ហាញលេខកូដផ្សេងៗ
នៅក្នុងលេខនេះពី ១ ដល់ ៧
នៅពេលនិយាយអំពីតន្ត្រី
លេខ ២ លេខ ៥ លេខ ១
នៅពេលអ្នកលេងលេខកូដតាមលំដាប់នេះ
ងាយស្រួលនិយាយអំពីតន្ត្រី
វាត្រូវបានគេប្រមូលផ្តុំទៅក្នុងគំនិតបែបនេះ
សំឡេងទីពីរនៃមាត្រដ្ឋាននេះ
សំឡេងទី ៥
សំឡេងដំបូង
ដាក់វាជាមួយលេខកូដដែលនាំវាឱ្យមានសម្លេងទាបបំផុត
តើធ្វើដូចម្តេចដើម្បីធ្វើដូចនេះ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ
នេះ Ⅱ គឺជាអារម្មណ៍ដែលរឿងរ៉ាវនៃតន្ត្រីចាប់ផ្តើម
ហេហេបើអ្នកទៅទីក្រុង
ហើយ Ⅴ គឺជាអារម្មណ៍ដែលរឿងរ៉ាវលាតត្រដាង
មានស្រីស្អាត
ហើយ Ⅰ មានអារម្មណ៍ថារឿងបញ្ចប់
វាស្រស់ស្អាតបន្តិច
អ្នកបានអញ្ជើញខ្ញុំទៅកាលបរិច្ឆេទ
នេះគឺជា Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ <TAG1>
នៅក្នុងតុក្កតាសន្លប់ ៤
ខ្ញុំតែងតែនិយាយគ្រិស្តអូស្សូដក់
វាដូចនោះ
រឿងនេះបានចាប់ផ្តើមជាមួយ Ⅱ
ពង្រីកនិងពង្រីកជាមួយ Ⅴ
វាសមម្តងជាមួយ Ⅰ. ក្លាយជាទៅ
នេះគឺជា Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ <TAG1>
ប្រសិនបើកូនសោនេះគឺស៊ី
សម្រាប់ C ធំ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ <TAG1> <TAG1>
ខ្ញុំនិយាយវាយ៉ាងពិសេស
Ⅱ គឺជាលេខកូដ Dm7
សំឡេងផ្សំគឺ Les, Fa, La និង
ប្រសិនបើអ្នកធ្វើវាដោយសំឡេងនៃលេខកូដនេះ
រឿងតន្ត្រីងាយស្រួលចាប់ផ្តើម
ហើយប្រសិនបើអ្នកចង់ពង្រីកវាបន្ទាប់
Ⅴ ( G7 ). ដូច្នេះ, Si, Les, Fa
វាងាយស្រួលក្នុងការអភិវឌ្ឍរឿងតន្ត្រីនៅទីនេះម្តង
ហើយទីបំផុតបញ្ចប់ពេលណាត្រូវឈប់
Ⅰ លេខកូដ ( C △ ) ល្អ
Ⅰ គឺធ្វើ, Mi, So, Si
នេះអាចត្រូវបាននិយាយយ៉ាងពិតប្រាកដជាមួយកូនសោផ្សេងទៀត
ខ្ញុំនឹងដាក់សម្ភារៈនៅក្នុងទស្សនាវដ្តីចំណាំ
នៅពេលដែលកូនសោគឺ C ធំ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ
ដូចខ្ញុំទើបតែនិយាយ
Dm7 → G7 → C △
វានឹងដូចនេះ
លេខកូដដំណើរការ
មានតែនេះទេ Ⅱ ឬ Ⅴ ឬ Ⅰ
នេះគឺនៅក្នុងកូនសោនីមួយៗ
នោះហើយជាវា
ខ្ញុំឆ្ងល់ថាតើលេខកូដគ្មានកំណត់
អ្នកខ្លះគិត
វាខុសគ្នា
តើអ្វីទៅជាលេខកូដ
មានតែកូនសោបីប៉ុណ្ណោះសម្រាប់ម្នាក់ៗ
ជាមុខងារ
ជាការពិតមានប្រព័ន្ធផ្លាស់ប្តូរតិចតួច
ថាតើកូនសោទាំងមូលមានសារៈសំខាន់ឬអនីតិជន
វាខុសគ្នា
បញ្ជីផងដែរ
ខ្ញុំនឹងដាក់សម្ភារៈនៅលើទស្សនាវដ្តីចំណាំ
ប្រសិនបើអ្នកចាប់អារម្មណ៍សូមមើល
ជាពិសេសសម្រាប់មនុស្សអនីតិជន
ខ្ញុំមិនដឹងថាវាមានន័យយ៉ាងម៉េចទេ
វាក៏ពន្យល់នៅក្នុងវីដេអូមួយផ្សេងទៀត
ដំបូងដោយមានកូនសោ ១២ នៃវិធានការនេះ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ
ខ្ញុំគិតថាចង្វាក់ jazz ងាយស្រួលធ្វើ
សូម្បីតែកូនសោដែលចេញមកជាមួយបទចម្រៀងដែលខ្ញុំចង់លេង
ខ្ញុំគិតថាវាជាការល្អក្នុងការចងចាំនៅពេលដំបូង
ប៉ុន្តែប្រសិនបើវាជា C ធំឧទាហរណ៍
ពេលវេលាអមជាមួយដូចដែលបានពិពណ៌នានៅក្នុងវីដេអូផ្សេងទៀត
ឆានៅពេលនៃភាពវឹកវរ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ
ការញាក់បែបនេះ, ឆា, នៅពេលកំណត់ពេលវេលា
ការអនុវត្ត
បន្ទាប់គឺជាគន្លឹះសម្រាប់ F ធំ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ
បន្ទាប់គឺអ៊ី ♭ ធំ
Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ
ការបង្វិលដូចនេះ
Tsuki Tsuki Tsuki Sung Sung
ប្រសិនបើអ្នកបង្វិលដូចនោះ
ប្រសិនបើវាត្រូវការពេលប្រហែល ៣ ខែ
ខ្ញុំគិតថាវានឹងចូលមកក្នុងក្បាលរបស់ខ្ញុំដោយធម្មជាតិ
ដំបូងវាស់ Ⅱ → Ⅴ → Ⅰ <TAG1>
ព្យាយាមលេងជាមួយកូនសោទាំងអស់
នៅក្នុងចង្វាក់ jazz
ខ្ញុំគិតថាវាងាយស្រួលណាស់
សព្វថ្ងៃនេះគឺជារឿងមួយអំពី Ⅱ → Ⅴ → <Ⅰ
សូមអរគុណសម្រាប់ការបញ្ចប់