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Audi S7 Sportback TDI – Electrically Empowered Compressor

Sportiness meets efficiency – the new Audi S6 and S7 models make their entrance with a torquey V6 TDI engine, offering customers in Europe the ideal performance models for the long haul. For the first time, Audi has combined an electric-powered compressor with a 48-volt primary electrical system. The huge torque peaking at 700 newton-meters (516.3 lb-ft) constantly available on-demand to the driver across an engine speed range of 2,500 to 3,100 rpm is the ideal basis for performance-minded customers in Europe. The S TDI models offer high driving dynamics and efficiency – an especially attractive combination for long-distance driving.... Click the link below to continue reading. READ: https://innovationdiscoveries.space/audi-s7-sportback-tdi-electrically-empowered-compressor/ Visit Now 🔗https://innovationdiscoveries.space 🔗https://www.innovationdiscoveries.com Follow Us on 🔗Twitter - https://www.twitter.com/InnovationDisc1 🔗YouTube - https://www.youtube.com/c/innovationdiscoveries 🔗Instagram - https://www.instagram.com/innovation_discoveries/ 🔗linkedin - https://www.linkedin.com/company/innovation-discoveries 🔗Tumblr - https://www.tumblr.com/blog/innovationdiscoveries

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      Audi SQ8 – Mild hybrid system with electric powered compressor (EPC)

      An electric powered compressor (EPC) in Audi SQ8 TDI supplements the work of the two turbochargers when starting off and when accelerating at a low engine speed, allowing the V8 TDI to always build up its power spontaneously. The EPC operates with a constant voltage of 48 volts. It is situated in the intake air path behind the intercooler and is active in the following two operating statuses: During start-up, the bypass closes and the EPC precompresses the airflow. This increases the filling of the combustion chamber. When driving, if the load requirement from the accelerator is high while the amount of energy available in the exhaust gas is low, the bypass flap closes and the intake air flows into the EPC, where it is compressed for the second time. A compact electric motor with an output of up to 7 kW accelerates the compressor wheel of the EPC to up to 70,000 rpm in approximately 250 milliseconds. 🔹Full Article Link - https://innovationdiscoveries.space/audi-sq8-mild-hybrid-system-with-electric-powered-compressor-epc/

      • A series of articles on steering systems and wheel alignment

        STEERING SYSTEM: REQUIREMENTS, TYPES, POWER STEER - \https://bit.ly/2Vj1ad3 STEERING SHAFT U-JOINT COUPLING - https://bit.ly/3ljl3uZ ELECTRIC VS HYDRAULIC POWER STEERING - https://bit.ly/3mncoJy HOW POWER STEERING WORKS? - Https://bit.ly

        • SOHC対 DOHC –どのエンジンが優れていますか?

          イノベーションによって SOHCまたはDOHC-混乱により頭が回転する場合があります。 しかし、前進して疑問を解消する前に、 これらのエンジンタイプにはいくつかの長所と短所があることは明らかです。 それは彼らを互いに区別させます。 SOHCとDOHCの両方が彼らの優れた人に脚光を浴びることに成功しました エンジン効率に関するパフォーマンス。 しかし、より良い選択をするために、 SOHCとDOHCのどちらが問題であるかをより適切に選択するのに役立つ特定の要因を挙げています。

        Audi S7 Sportback TDI – Electrically Empowered Compressor

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          スパークプラグの色の読み方を理解する

          スパークプラグに問題がある場合、車には多くの警告サインが表示されます。 明るい黄褐色または灰色が通常のスパークプラグの色です。 しかし、別の色相を見つけた場合、それは赤旗です。 それは空気を点火する仕事をし、 火花を提供することによるシリンダー内の燃料混合気。 常に点火しているため、自動車は道路上を動き続けます。 だから、あなたはこのデバイスの重要性をよく理解しているかもしれません エンジンを作動させ続ける。 スパークプラグの色の読み方 健康的なスパークプラグには、 電極

          スパークプラグの色の読み方を理解する

          注入システム:コンポーネント、タイプ、および動作原理

          「燃料噴射装置は 、エンジンに 適切な量の燃料を噴霧(噴射)する電子制御の機械装置であり、最適な燃焼のために適切な空気/燃料混合物が作成されます。」 この技術は20世紀初頭に作成され、最初にディーゼルエンジンに実装 されました。20世紀の最後の3分の1までに、通常のガソリンエンジンの間でも人気が高まり ました。 電子制御ユニット(エンジン管理システムのECU) は 、さまざまなエンジンセンサーから情報を収集することにより 、サイクルごとかに必要なガソリン(ガソリン)の正確

          注入システム:コンポーネント、タイプ、および動作原理