
KCCからの返信
きてました!
月曜日にリクエストしていたDS260のアンロック、
今朝起きたらKCCからメールが来ていました😭😭

いろんなブログ等を見ていると
2.3週間返信無いっていうような状況もありえると思っていたので思いの外早く解除してくださって感謝です🥲
アンロックの手順✏️
KCCDV@state.gov 宛に
・ケースナンバー
・フルネーム
・生年月日 ←なぜか必要!
上記3点を件名に記入して、
DS260をアンロックしてほしいと送るだけ(アンロックしてほしい理由は書かなくてもいいみたいです!)
一歩ずつですが進んでいっているのでうれしい!
返信全文です↓
Thank you for your inquiry.
Your request to unlock the DS-260(s) you indicated is now complete. Unlocked DS-260’s can be edited on the Consular Electronic Application Center website. You may now make any necessary changes. Please note that unlocked DS-260s should be resubmitted as soon as the necessary changes are made. The failure to resubmit an unlocked DS-260 may affect the processing of your case, including the scheduling of your interview.