【完全無料記事】There has been an explosion in knowledge over the last few decade about how our brains’ learn and this has been built into all the LearnFast Programs

The LearnFast programs are based on over 40 years of scientific research by the world’s foremost neuroscience experts.

Fast ForWord evolved from the work of noted research scientists Drs. Michael Merzenich and Bill Jenkins at the University of California, San Francisco, and Drs. Paula Tallal and Steven Miller at Rutgers University.

Dr. Tallal is a co-director of the Centre for Molecular and Behavioural Neuroscience at Rutgers and an active participant on many scientific advisory boards and government committees for both developmental language disorders and learning disabilities. She has published over 150 papers on the topic of language and learning and is the recipient of national and international honours. Dr Tallal has presented as an expert on Dyslexia to the USA Congress.

Dr. Miller is a neuroscientist and education technology innovator. He has taught undergraduate and graduate courses and has extensive experience in research programs in neuroscience and cognitive neuropsychology including large multi-site research initiatives on the neural basis of brain plasticity and learning.

He has authored or co-authored more than 100 publications including numerous research studies, commercial software programs and U.S. Patents.

Research applied to improve student learning abilities

We know from their research that the core cognitive attributes that define a student’s ability to benefit from classroom instruction can be improved through intensive intervention using advanced technologies, in the areas of Memory, Attention, Processing and Sequencing.

The scientists discovered that by using acoustically modified speech technology in an intensive, adaptive product, students could build a wide range of critical language and reading skills such as phonological awareness, phonemic awareness, fluency, vocabulary, comprehension, decoding, syntax, grammar, and other skills that had previously been inaccessible to them.

タラール博士は、ラトガーズ大学の分子行動神経科学センターの共同ディレクターであり、発達言語障害と学習障害の両方に関する多くの科学諮問委員会と政府委員会に積極的に参加しています。彼女は言語と学習のトピックに関する150以上の論文を発表しており、国内および国際的な栄誉を受けています。タラール博士は、失読症の専門家として米国議会に出席しました。

ミラー博士 は神経科学者であり、教育技術の革新者です。彼は学部および大学院のコースを教えており、脳の可塑性と学習に基づく大規模なマルチサイト研究イニシアチブを含む、神経科学および認知神経心理学の研究プログラムで豊富な経験を持っています。

彼は、多数の調査研究、商用ソフトウェアプログラム、および米国特許を含む100を超える出版物を執筆または共同執筆しています。

学生の学習能力を向上させるために適用された研究

彼らの研究 から、教室での指導から恩恵を受ける学生の能力を定義するコア認知属性は、記憶、注意、処理、および順序付けの分野で、高度なテクノロジーを使用した集中的な介入によって改善できることがわかっています。

科学者たちは、集中的で適応性のある製品で音響的に修正された音声技術を使用することにより、学生は音韻認識、音声認識、流暢さ、語彙、理解、解読、構文、文法、以前はアクセスできなかった他のスキル。

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