ゆうちょ銀行の利用経験 | Japan Post Bank သုံးရတဲ့ Experience
Japan Post Bank မှာ လွန်ခဲ့တဲ့ ၆ နှစ်ကဖွင့်ထားတဲ့ ဘဏ်အကောင့် အခုပိတ်သွားလား ဘာလားကို သိချင်တာတော့ Taenchoufu branch မှာ ဝင်မေးလိုက်တယ်။ အဲ့မှာ ဖြည့်ရမယ့်ဖောင်ဘာညာဖြည့်ပြီးနတော့ သူတို့ Result ကို စာတိုက်ကနေ ပို့မယ်ဆိုပြီးပြောတယ်။ တကယ်ဆို သူတို့ core banking system ထဲမှာ နာမည်ခေါက်ပြီး ရှာလိုက်လို့ရတာကို။ အစကထင်တာ Yoma Bank မှာတုန်းက Banking ကိစ္စတွေဆို တော်တော်ကြာမယ်ထင်ထားတာ။ အခုက မြန်မာထက်ကို အရာရာတိုင်းက ပိုကြာနေတယ်။
၂ ပတ်လောက်စောင့်တယ် စာတိုက်ကနေ စာက မလာသေးဘူး။ အဲ့တာနဲ့ နောက်နေ့ ကျောင်းသွားရင်း Mita branch တွေ့တာနဲ့ account active ဖြစ်သေးလား ဘာလား မမေးတော့ဘဲ card နဲ့ passbook ပျောက်သွားတယ်ပဲပြောပြီး ရှည်လျားထွေပြားနေတဲ့ ဖောင် ၅ စောင်ဖြည့်လိုက်ရတယ်။ Name ရော Address ရော Change လိုက်ပါတယ်။ ပုံမှန်အားဖြင့် ကတ်ရဖို့ကို ၃ ပါတ်ကနေ ၄ ပါတ်လောက်စောင့်ရပါတယ်။
Bank ခွဲမှာ လုပ်စရာတွေအကုန်လုပ်ပြီး ၁ နာရီလောက် စောင့်လိုက်ရတယ်။ သူတို့ဖက်ကလည်း ဟိုဖြည့်ဒီဖြည့်နဲ့ နောက်ဆုံးပြီးတော့ ဘာပြောလဲဆိုရင်
Card က post mail တစ်ခု
Passbook က post mail တစ်ခု
Pin Code အတွက် post mail တစ်ခု
ကို နောက် ၃/ ၄ ပါတ်အတွင်းရမယ်ဆိုပြီး ပြောပါတယ်။
အနှစ်ချုပ်အနေနဲ့ပြောပါဆိုရင် ဒီမှာက အရာရာတိုင်းကို စနစ်ကျအောင်ဆိုပြီး လုပ်ရင်း စနစ်မကျဖြစ်နေတာ။ Digital ကလည်းပြောင်းချင် Analog တွေကိုလည်း မလွှတ်နိုင်နဲ့။
Japan Post Bank Apps
နောက်တစ်ခုက Apps တွေ တော်တော်များတာ။ အောက်ကပုံကိုပဲ ကြည့်တော့ Bank တစ်ခုတည်းကို App က ၆ ခုကြီးတောင်။ တကယ်က App တစ်ခုတည်းမှာသာ အကုန်လုံးထည့်နိုင်ရင်တော့ Customer Experience ကတော့ တော်တော်လေးကို ကောင်းမှာ။ မြန်မာနဲ့စာရင်တော့ UX ပိုင်းကတော့ Xin သုံးသလောက်လုံးဝ အဆင်မပြေ။
အောက်ကတော့ မြန်မာက အကိုတစ်ယောက် Japan Post Bank နဲ့ ပတ်သက်ပြီး အမြင်ကိုပြောပြထားတာပါ။