ビジュアル コミュニケーションの傾向
Visual Communication Trends
ビジュアル コミュニケーションの傾向
Rashmi Achha, Schlumberger
ラシュミー アッカ著 、シュルンベルジェ社
Visual communication has gained deep traction within the communications realm, causing implications on how technical, marketing, and internal communicators conceptualize, design, and cultivate the user experience to deliver tactical and strategic business information. Visual communication conveys effective information and improves adoption by leveraging our cognitive ability to visually learn and engage faster and at the same time eliminate cultural, geographic, language, or ethnicity barriers associated with text-heavy content.
ビジュアルコミュニケーションは、コミュニケーション領域の中で深い牽引を得ています。それは、技術、マーケティングの、そして内部の伝達者が戦術的、そして戦略上の経済情報を届けるため、どのようにユーザー体験を概念化し、設計し、そして洗練するかについての帰結的意味をもたらします。ビジュアルコミュニケーションは 「効果的」情報を伝えて、そして、視覚的に学び、そしてより速く関わり、そして同時に文化的な、地理的な言葉、あるいはテキスト偏重のコンテンツに関連する民族性障壁を排除するために我々の認知能力にテコ入れすることによって、自分のものとして取り入れることを改善します。
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