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チャットGPTやその他の生成AIを使用するためのAIのヒント5つ(5 AI Tips for Using ChatGPT and Other Generative AI)

5 AI Tips for Using ChatGPT and Other Generative AI
チャットGPTやその他の生成AIを使用するためのAIのヒント5つ

By Christopher Carroll 
クリストファー・キャロル

October 28, 2024
2024年10月28日

Generative AI tools like ChatGPT, Jasper, Replika, and Bloom are disrupting the way enterprises are approaching content creation. Instead of using a search engine to pull up a list of possible relevant resources, creators can now have a conversation with generative AI chat bots, and the tool will synthesize information to answer their questions directly.  
チャットGPT、Jasper、Replika、Bloomなどの生成AIツールは、企業がコンテンツ制作に取り組む方法に混乱をもたらしています。検索エンジンを使用して関連リソースのリストを引き出す代わりに、クリエイターは生成AIチャットボットと会話をすることができ、ツールは情報を合成して質問に直接答えます。

Sure, you can ask it to write you a cheesy poem personifying a burrito (see what we did there?) but for business content, it has the potential to completely remove the roadblocks and bottlenecks of content creations. With the possibility to use these tools for language generation, translation, summarization, and answering questions, many businesses are exploring how generative AI can quickly create prospecting emails, blog ideas, quick summaries, or social media posts.
もちろん、ブリトーを擬人化した安っぽい詩を書くように頼むこともできますが(私たちがそこで何をしたかわかりますか?)、ビジネスコンテンツの場合、コンテンツ作成の障害やボトルネックを完全に取り除く可能性があります。これらのツールを言語の生成、翻訳、要約、および質問への回答に使用できる可能性があるため、多くの企業は、生成AIが見込み客の電子メール、ブログのアイデア、クイックサマリー、またはソーシャルメディアの投稿を迅速に作成する方法を模索しています。

With many enterprises freezing their budgets and hiring practices, Generative AI poses an opportunity to maintain and even increase the content that enterprises need to grow. Here are five recommendations you should follow when introducing AI content tools into your enterprise. 
多くの企業が予算を凍結し、採用慣行を停止しているため、生成AIは、企業が成長するために必要なコンテンツを維持し、さらに増やす機会をもたらします。ここでは、AIコンテンツツールを企業に導入する際に従うべき5つの推奨事項をご紹介します。

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