When Do We Visualize Content?我々はいつコンテンツを可視化しますか?

When Do We Visualize Content?
我々はいつコンテンツを可視化しますか?


Rekha Raman and Macy Douglas, ServiceNow
April 15, 2021
ServiceNow 社、レッカラマーンとメイシー・ダグラス著
2021年4月15日

According to the Institute for the Future, cognitive load coping, which is defined as our ability to discriminate and filter information of importance, is one of the most valuable skills needed to manage the information coming at us from all directions. We have new technologies that continuously improve the quality of our lives — whether it is at work or at home — and we need to keep pace with them.
未来協会によれば、認知的な負荷対処は、重要な情報を区別して、フィルターする我々の能力と定義されるが、全方角から我々にやって来る情報を管理するために必要な最も貴重な技能の1つです。 我々は 連続的に我々の生活の品質を改善する新技術があり(それが職場あるいは家であるか否かにかかわらず)、我々はそれらと歩調をそろえる必要があります。


Here at ServiceNow, we automate workflows to make work, work better for people. We recently launched a product, Workforce Optimization for ITSM, that enables managers to manage and maintain the productivity of their workforce from a single location.
ここ、 ServiceNow 社で、我々は仕事を作り、人々のためにより良く働くためにワークフローを自動化します。 我々は最近マネージャーが一つの場所から彼らの労働力の生産性を管理維持できるようにする製品、 ITSM のための労働力最適化を開始しました。

 

This means managers can efficiently manage their team’s skills and schedules, route work assignments to them, coach and train them and monitor their performance — all from one user interface. This product essentially packages five different applications into one. So how do we make the content consumable to the end-user? The end result is to provide users with an understanding of the product and its features which enables them to effortlessly complete their tasks.
これはマネージャーが効率的に彼らのチームの技能とスケジュールを管理して、彼らに仕事の割当てを送って、彼らを指導し、訓練して、そして彼らの業績- 1つのユーザインタフェースからのすべて -を監視できることを意味します。 この製品は1つの中に本質的に5つの異なったアプリケーションを同梱します。 それで我々はどのようにエンドユーザにコンテンツを消費可能にさせますか? 最終結果は製品の理解と彼らに努力せずに彼らの仕事を完了可能にする機能をユーザーに提供することです。

Given the complexity of the product, this was easier said than done — until we thought about having a multimedia strategy that would not only break the monotony of text-heavy content but also break down the feature complexities into bite-size consumables.
製品の複雑さがあるとすれば、これは言うは易く行うは難しでした - 我々がテキストの比重が高いコンテンツの単調さを破るだけではなく、一口サイズの消耗品に機能の複雑さを分解するであろうマルチメディア戦略を持つことについて考えるまで。

Here are our insights on how incorporating multimedia into documentation enhances the usability of the documentation.
ドキュメンテーションにマルチメディアを取り入れることがどのようにドキュメンテーションの有用性を強めるかについてここに我々の洞察があります。


Begin with the end in mind
終わりを念頭において始めること

This Steven Covey’s principle never fails. End users do not sit and read every page of the documentation to have their end goals met. They want to find the information they need right away and get the task done.
このスティーブン コビーの原則は決して失敗しません。 エンドユーザはドキュメンテーションの彼らの終わりのゴールが達成されるようにするために座って、そしてすべてのページを読むわけではありません。 彼らは彼らがすぐに必要とする情報を見いだして、そして仕事がなされるようにすることを望みます。

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