音声 UI を設計するとき、考慮すべきこと
Things to Consider When Designing Voice UI
音声 UI を設計するとき、考慮すべきこと
Rilind Elezaj, Day Translations
リラインドエレザジ著、デイトランスレーション社
Designing a voice user interface really needs expertise and dedication. First, you need to have a vast experience in how people communicate naturally and the knowledge on the voice interactions! Among the leading factors that must be considered when developing a voice user interface are listed in the following article:
音声ユーザインタフェースを設計することは本当に専門知識と専念を必要とします。 最初に、あなたは人々が当然コミュニケートする方法と音声対話に関して知識で膨大な経験を持つ必要があります!音声ユーザインタフェースを開発するとき、考慮されなくてはならない主要な要因の間で、次の記事でリストされます:
Building a good relationship
良い関連を構築
Any successful voice user interface needs to have a well-built trust! Every developer has the best intentions or rather the reason for developing the voice interface! To achieve this, the developer really needs to have qualitative skills and the necessary patience that will really give them the motivation to even work on it more when the output is undesirable. Developing a good relationship between a machine and a human being isn’t an easy task. That’s why getting a valid outcome needs dedication and tolerance. The developer needs to develop a process that will guide the machine in coming up with an appealing outcome that will really convince the user—say experts from Tactica.
どんな成功した音声ユーザインタフェースでもしっかり造られた信頼を持つ必要があります! すべての開発者が最良の意図あるいはどちらかと言えば音声インターフェースを開発する理由を持っています! これを達成するために、開発者は本当に、出力が望ましくないとき、本当に彼らにもっとそれに取り組みさえする動機づけを与えるであろう質的な技能と必要な忍耐を持つ必要があります。機械と人間の間で良好な関連を開発するのは容易な仕事ではありません。 だから、それは正当な結果を得ることは献身と寛容を必要とします。 開発者は利用者-つまり Tactica からのエキスパートを本当に納得させるような魅力的な結果を生み出すことにおいてマシンを案内するプロセスを開発する必要があります。
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