7 Tips to Create the Perfect Product Onboarding Checklist 完ぺきな製品搭載のチェックリストを作る7つのヒント
7 Tips to Create the Perfect Product Onboarding Checklist
完ぺきな製品搭載のチェックリストを作る7つのヒント
ReadWrite by Joe Martin
ジョー・マーティン著ReadWrite
Product onboarding or user onboarding can feel like a daunting task, but it doesn’t need to be. Making a user onboarding checklist is easier said than done. Ultimately, you want your customers to understand your product, and to see the value in it. Customer onboarding can ensure both of these goals are reached. Here are seven tips to create the perfect product onboarding checklist.
製品搭載あるいはユーザー搭載は、気力をくじく仕事のように感じる可能性がありますが、そうであることは必要ありません。 ユーザー 搭載 のチェックリストを作ることは言うは易く行うは難しです。 究極的には、あなたはあなたの顧客があなたの製品を理解して、その中に価値を見ることを望みます。顧客搭載は、これらのゴールの両方ともが確実に達せられます。 ここに完ぺきな製品 搭載のチェックリストを作る7つのヒントがあります。
With the right checklist and tools, you can achieve an exceptional and memorable onboarding experience that attracts loyal customers.
正しいチェックリストとツールで、あなたは忠実な顧客を魅力する例外的な、そして忘れ難い 搭載経験を達成することができます。
Check out our top tips to create the perfect product onboarding checklist.
完ぺきな製品搭載のチェックリストを作る我々のトップのヒントをチェックしてください。
Product or user onboarding showcases the benefit of using your product.
製品あるいはユーザー搭載はあなたの製品を使う利益を紹介します。
What is product onboarding?
製品搭載は何か?
First things first: what is product onboarding?
大事なことを優先:製品搭載とは何ですか?
Product or user onboarding is a process that shows users the benefit of using your product. It’s meant to be an intuitive and seamless system with step-by-step tutorials, guidance, and milestones throughout. It’s one of the first touchpoints a user has with a product, which is exactly why a great onboarding experience is imperative to your success.
製品あるいはユーザー搭載はユーザーにあなたの製品を使う利益を見せるプロセスです。 ずっと段階的チュートリアル、ガイダンスとマイルストーンですっかり直観的な、そして継目のないシステムであることは意味されます。 それはユーザーが製品で持っている最初の タッチポイントの1つで、そしてそれは素晴らしい搭載経験があなたの成功にまさになぜ緊急かであります。
We’ve all experienced an app, a website, an online form, or an onboarding system that was difficult to navigate, or overly complicated. Chances are you probably did what most people would do in that situation – you exited it and never returned. This is exactly where a lot of companies lose potential clients.
我々はすべてアプリケーション、ウェブサイト、オンラインのフォーム、あるいはナビゲートすることが難しいか、過度に複雑である搭載システムを経験しました。 あなたはおそらくたいていの人々がその状況でするであろうことをした可能性が高いです - あなたはそれを出て、そして決して戻りませんでした。 これはまさに多くの会社が潜在的クライアントを失うところです。
7 tips for the perfect product onboarding checklist and experience.
完ぺきな製品搭載のチェックリストと 経験のための7つのヒント
ここから先は
¥ 100
この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?