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2021年以降決済トレンドで予想(期待)されている事ーWhat to Expect from Payment Trends in 2021 and Beyond

Due to the rapidly changing economic, political, and social conditions, regulations, and general technological landscape, payment processing sector is undergoing a real revolution. 

現在急速な経済、政治、社会情報やレギュレーションの変化とテクノロジーの発達により、payment業界は非常に大きな変革を遂げています。

What does the future of digital payments look like? 

将来はどのような展望をとげていくのでしょうか。

In this article, we discuss some of the major payment trends to expect in 2021 and beyond.

この記事では、いくつか2021年以降の決済に関するメジャートレンドについて話をしていきたいと思います。

Rapid changes are taking place in the banking and payment processing sector. These changes are also being witnessed in the information technology domain, and many companies are rushing to adopt them.

変化 進化

銀行業界、ペイメント業界ともに急速な変化が生じています。これらの変化は、情報技術の分野でも注目されており、多くの企業がそれらの採用を急いでいます。

1. Increased Demand for Frictionless Experiencesー1.決済へのストレス(摩擦)がない体験への需要の増加について
What does it mean to offer a frictionless customer experience? When it comes to payments, a frictionless experience minimizes the barriers involved in the checkout process for both online and offline hubs.

摩擦のないカスタマーエクスパリエンスとは何か。決済におけるストレスを減少させる(無くす)ことはオンライン、オフラインともに顧客の離脱してしまう可能性を最小限に抑える事が可能だという事です。

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A streamlined checkout process eliminates or cuts down waiting time by reducing the number of steps needed to make a purchase. When it comes to making a payment, a frictionless experience includes convenient choices like mobile payments, one-click payments, auto-renew subscriptions, contactless card payments, digital wallets, and other invisible payment methods.

効率化されたチェックアウトプロセスは、商品購入において必要なプロセスを減少させることにより、待ち時間を減らす、また決済プロセス自体を減らす事に繋がります。

When it comes to making a payment, a frictionless experience includes convenient choices like mobile payments, one-click payments, auto-renew subscriptions, contactless card payments, digital wallets, and other invisible payment methods.

ここでいう、支払い時、手軽な摩擦のない支払い経験というものは、モバイルペイメントや、ワンクリック、サブスクリプションや、コンタクトレス決済、デジタルウォレット、他にも独立した決済方法等が含まれています。

Thanks to the ubiquity of the internet and easy access to smartphones, markets around the world are gearing up for an explosion in digital payments. COVID-19 has accelerated the adoption of this method as retailers increasingly turn to contactless payments. According to The Futurist Group study, about 38% of consumers now perceive contactless as a basic feature of payments. The Juniper Research report says that half a world population will use mobile wallets by 2024.

While these were, at one point, alternative payment methods, they are quickly becoming consumers’ preferred means of transacting.

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インターネットの普及とスマートフォンへの簡単なアクセスのおかげで、世界中の市場は、デジタル決済の爆発的な躍進に向けて準備を進めています。 COVID-19により、小売業者が非接触型決済にますます目を向けるようになるになりました。The Futurist Groupの調査によると、現在、消費者の約38%が非接触型決済を支払いの基本機能として認識しています。 またこのトレンドは加速され、 ジュニパーリサーチのレポートによると、世界人口の半分は2024年までにモバイルウォレットを使用するようになると予想されています。

これらは、かつては代替の支払い方法でしたが、すぐに消費者が好む取引手段になりつつあります。

その他省略。

●引用

https://blog.dataart.com/what-to-expect-from-payment-trends-in-2021-and-beyond

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