連邦航空局、パイロットの心電図が正常でなくなったことを認める コビドワクチン義務化の時代で
連邦航空局、パイロットの心電図が正常でなくなったことを認める コビドワクチン義務化の時代で
2023年1月18日(水) 記入者: イーサン・ハフ
(Natural News)密かに行われたので多くの人が見逃していたが、ワープスピード作戦の下でコビド「ワクチン」が展開された後、連邦航空局(FAA)はパイロットの心電図パラメータ範囲を変更し、パイロットが接地されるのを防いでいる。
ほとんどのパイロットは仕事を続けるために注射を受けざるを得なかったので、FAAがこのような変更をしなければ、その後の心臓障害で多くのパイロットはほとんど即座にキャリアを失っていただろう。
この変更を発見したSteve Kirschによると、2022年10月版のFAA Guide for Aviation Medical Examinersでは、パイロットの心電図パラメータがPR最大0.2から0.3あるいはそれ以上に拡大され、潜在的に "無制限 "になっているとのことです。
"...彼らは少し範囲を広げたのではありません。彼らは範囲を少し広げたのではなく、かなり広げたのです。「それは、ワクチン展開の後に行われたのです。(関連:コビッドジャブは獣のマークのシステムの一部なのか?)
"これは異常です。彼らは誰も気づかないことを望んでやったのです。しばらくの間はうまくいった。誰もそれを捕らえられなかった。しかし、このようなことは長くは隠せない。"
心臓に障害のあるパイロットのいる飛行機に安心して乗れますか?
この変更は異常であるばかりでなく、コビッドワクチンが実際に心臓を破壊することを合衆国政府が黙認しているのである。そして、悲しいかな、ほとんどのパイロットは注射を強制された結果、心臓を破壊されているのである。
カーシュの推定では、これらのパイロットに加えて、コビドジャブを受けた約5千万人の米国人も心臓にダメージを受けているとのことである。職業によっては、彼らの心臓はもはやそれぞれの職務に耐えられないかもしれない。
悲しいことに、パイロットを含めて予防接種を受けた人は皆、コビッド菌が "陽性"になって病気になる可能性が高くなった。また、心筋炎や血栓のようなさまざまな心臓疾患が前兆となり、突然死する可能性も高くなります。
パイロットに関しては、古い心電図の最大値では着陸させられたが、新しい心電図の最大値ではまだ飛行機に乗っている人は、飛行中に重い心臓の傷害を受け、自分自身、飛行乗務員、乗客が危険にさらされることに直面することになるのです。
「これは非常に広い範囲です」と、カーシュはFAAの新しい心電図の上限値について述べています。これは、心筋梗塞の患者にも対応できるものです」。心臓専門医のトーマス・レヴィは、この変更に愕然としています。
一般市民は、秘密裏に行われたこれらの変更について、空の旅の安全に影響するため、知る権利がある。ワクチンを打って、心電図の値が以前の最大値を超えた人が操縦する飛行機に乗る気になりますか?
その質問に対する多くの人の答えは、そもそも変更が行われたことさえ知っていれば、おそらく「ノー」だろう。国が認めた秘密主義のせいで、何もかもが今までと同じだと思い込んでいるのだろう。
プエルトリコの研究では、ワクチンを接種した人の70%が、FDAが承認した検査装置で心臓障害を検査したところ、明らかに心臓に問題があることがわかったという。民間航空機のパイロットをこの統計に含めていいのだろうか?
「結論はこうだ。最も論理的な結論は、FAAは我が国のパイロットの心臓が、強制的に摂取させられたCOVIDワクチンによって傷つけられたこと、影響を受けたパイロットの数は膨大で、心臓へのダメージは大きく、パイロットが飛行できるように基準を引き下げたことによって乗客の安全が損なわれたことを知っているということです」とカーシュは述べている。
"正しいことは、FAAが白状して、COVIDワクチンが(彼らの限られた心電図スクリーニングに基づいて)20%以上のパイロットを傷つけたことをアメリカ国民に認めることですが、私は彼らがそれを行うことはないでしょう。"
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この記事の出典は以下の通りです:
SteveKirsch.substack.com
NaturalNews.com
原文:
FAA admits pilot EKGs are no longer normal in the era of mandatory covid vaccines
Wednesday, January 18, 2023 by: Ethan Huff
(Natural News) Many people missed it because it was done secretly, but after the rollout of covid “vaccines” under Operation Warp Speed, the Federal Aviation Administration (FAA) changed the EKG parameter range for pilots to prevent them from being grounded.
Since most pilots were forced to get injected in order to keep their jobs, the subsequent heart damage would have put many of them out of a career almost instantly had the FAA not made these changes.
According to Steve Kirsch, who uncovered the change, the October 2022 version of the FAA Guide for Aviation Medical Examiners expands the EKG parameters for pilots from a PR max of 0.2 to 0.3 or even higher – potentially “unlimited.”
“… they didn’t widen the range by a little. They widened it by a lot,” Kirsch notes. “It was done after the vaccine rollout.” (Related: Are covid jabs part of the mark of the beast system?)
“This is extraordinary. They did it hoping nobody would notice. It worked for a while. Nobody caught it. But you can’t hide these things for long.”
Do you feel safe flying on a plane with a heart-damaged pilot?
The change is not only extraordinary; it is a tacit admission by the United States government that covid jabs do, in fact, destroy the heart. And sadly, most pilots now have destroyed hearts as a result of being forced to get injected.
Kirsch estimates that in addition to these pilots, some 50 million Americans who took the jabs also have heart damage. Depending on their line of work, their hearts may no longer be up to par for their respective job duties.
Sadly, everyone who took the shots, pilots included, is now more likely to test “positive” for covid and get sick. They are also more likely to die suddenly, which could be preceded by various heart conditions like myocarditis or blood clots.
As for pilots, those who would have been grounded under the old EKG maximum but who are still flying planes under the new EKG maximum face suffering a serious cardiac injury in-flight, putting themselves, flight crews, and passengers at risk.
“This is a very wide range,” Kirsch says about the FAA’s new EKG maximum. “[I]t accommodates people who have cardiac injury. Cardiologist Thomas Levy is appalled at this change.”
The general public deserves to know about these changes, which were done in secret, because they affect the safety of air travel. Do you feel like boarding a plane piloted by someone who took the jabs and whose EKG levels now exceed the previous maximum?
Many people’s answer to that question would probably be no, if only they knew that changes were even made in the first place. Most probably assume that everything is the same as it always was, thanks to state-sanctioned secrecy concerning the matter.
Kirsch points to a study out of Puerto Rico showing that a whopping 70 percent of fully vaccinated people, when screened for cardiac injury using an FDA-approved testing device, now show clear signs of heart problems. Do we really want the pilots flying commercial aircraft to be included in that statistic?
“Bottom line: The most logical conclusion is that the FAA knows the hearts of our nation’s pilots have been injured by the COVID vaccine that they were coerced into taking, the number of pilots affected is huge, the cardiac damage is extensive, and passenger safety is being compromised by the lowering of the standards to enable pilots to fly,” Kirsch says.
“The right thing would be for the FAA to come clean and admit to the American public that the COVID vaccine has injured 20% or more of the pilots (based on their limited EKG screening), but I doubt that they will ever do that.”
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Sources for this article include:
SteveKirsch.substack.com
NaturalNews.com