🧹掃除をしよう🧹working🧹
カスハラ(カスタマーハラスメント)」という言葉を最近耳にしたという人も多いかもしれません。お客様によって行われる悪質な迷惑行為やクレームのことで、接客業における大きな問題となっています。産業別労働組合であるUAゼンセンが接客対応をする従業員を対象に行ったアンケートによると、7割の人がお客様からの迷惑行為を経験していることがわかりました。
Mezamashi TV Anime ``Power harassment through Kamito Rope's sentences. For example, if you add 。..
at the end of a sentence, it creates pressure.''
From... (lol)
Many of you may have heard the term "customer harassment" recently. In the hospitality industry, malicious acts and complaints from customers are a major problem. According to a survey conducted by industry union UA Zensen of employees who interact with customers, 70% said they had experienced harassment from customers. I understand what you are going through.
リスナーはARTISTを全力で応援📣しよう✨✨✨
SNSを見るのは程々にします(笑)
I try to check SNS from time to time.