【 Minion Masters 】ワイルドカード、復活するで―!!
公式ちゃん、ワイルドカード復活宣言。
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Hi there Masters,
Thank you for your feedback and participation in the Wild Cards surveys we've conducted over the last few months. We believe, through your feedback, we've arrived at a final conclusion for Wild Cards.
It's clear to us that Wild Cards is a widely loved feature by the majority of our community and we are happy to announce the reintroduction of Wild Cards with Update 1.28.
There are, however, a few caveats.
こんにちはマスター、
過去数か月にわたって実施したワイルドカード調査へのフィードバックと参加に感謝します。皆様からのフィードバックにより、ワイルドカードの最終的な結論に到達したと確信しています。
ワイルドカードが私たちのコミュニティの大多数に広く愛されている機能であることは明らかであり、アップデート1.28でワイルドカードの再導入を発表できることを嬉しく思います。
ただし、いくつかの注意点があります。
Wild Card / No-Wild Card rule
First of all, we will only reactivate Wild Cards in the two Team Battle modes (2v2 Randoms and 2v2 Premades), retaining the No-Wild Cards rule in Battle Mode (1v1)
We're doing this because; while we're seeing overwhelming support for wildcards, there is also a large group that does not appreciate the feature. The majority of complaints regarding Wild Cards seem to be coming from the 1v1 segment and conversely, we're also seeing the majority of Wild Cards support coming from the 2v2 segment.
We, therefore, feel like this could be a "happy medium", in which all players might find a game mode/style that suits their liking.
ワイルドカード/ワイルドカードなしのルール
まず、2つのチームバトルモード(2v2ランドムと2v2プレメイド)でのみワイルドカードを再アクティブ化し、バトルモード(1v1)ではワイルドカードなしのルールを保持します
これを行っている理由は次のとおりです。ワイルドカードの圧倒的なサポートが見られますが、この機能を高く評価していない大規模なグループもあります。ワイルドカードに関する苦情の大部分は1v1セグメントからのものであるように思われ、逆に、ワイルドカードのサポートの大部分は2v2セグメントからのものでもあります。
したがって、これは「ハッピーメディア」であり、すべてのプレイヤーが自分の好みに合ったゲームモード/スタイルを見つけることができると考えています。
Copies Allowed
Second, we're introducing a Wild Card stat, or "Copies Allowed" as it'll be known in the game.
This is being added to help us mitigate the "negative" side of Wild Cards allowing us to limit the worst and most frustrating combos. We understand that part of the fun with Wild Cards is to create explosive and exciting strategies and we're therefore not seeking to shut down any viable Wild Card strategy. We do, however, have a few combos and strategies that we wish to limit.
This stat also adds a design space that we haven't really had before as we can make certain cards without having to worry that they'd be exploitable via Wild Cards.
So we hope this stat can help us make Wild Cards a better experience for all, allowing the fun strategies while mitigating the "cheese" factor.
We are excited about the future and believe we've found the right solution going forward. However, we are also aware that all the recent changes we've been doing have been disruptive to the play experience and we want to thank you all for your patience with us, and for all your help. With this in mind, we plan to let this setup remain for a while. Naturally, we are still interested in, and appreciative of, all of your feedback. We will be monitoring the general community response to this new setup and we'll also do another survey round at some point when you've all had a chance to try it out, but we are not currently planning any changes for the near future.
許可されるコピー
次に、ゲームで知られるように、ワイルドカード統計または「許可されたコピー」を導入します。
これは、ワイルドカードの「ネガティブ」な側面を軽減し、最悪で最も苛立たしいコンボを制限できるようにするために追加されています。ワイルドカードの楽しみの一部は爆発的でエキサイティングな戦略を作成することであると理解しており、したがって、実行可能なワイルドカード戦略をシャットダウンしようとはしていません。ただし、制限したいコンボと戦略がいくつかあります。
この統計はまた、ワイルドカードを介して悪用されることを心配することなく特定のカードを作成できるため、これまで実際にはなかったデザインスペースを追加します。
したがって、この統計がワイルドカードをすべての人にとってより良い体験にし、「チーズ」要因を軽減しながら楽しい戦略を可能にするのに役立つことを願っています。
私たちは将来にわくわくしており、今後適切な解決策を見つけたと信じています。ただし、最近行ったすべての変更がプレイエクスペリエンスに悪影響を及ぼしていることも認識しており、ご理解とご協力をよろしくお願いいたします。このことを念頭に置いて、この設定をしばらくそのままにしておく予定です。当然のことながら、私たちはまだあなたのフィードバックのすべてに興味を持っており、感謝しています。この新しい設定に対する一般的なコミュニティの反応を監視し、皆さんが試してみる機会があったときに別の調査ラウンドも行いますが、現在、近い将来に変更を計画していません。
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ミニマスの公式ちゃんは、いろいろ試して ダメだったら戻すって スピード感があるのが いいよね。
2on2のワイルドカード禁止は、unexpected things が 未知の出来事が起こるだろう 予感と わくわく感を 無くしてしまっていたから、復活は助かるー。
次のアップデート、Next seasonからだー!!😍
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