ロジカル会話レッスンinEnglish18/2/21
Question from teacher
Would you tell me how to distinguish between a complaint and feedback?
My answer
It’s about stopping and improving.
May be
Complaint is we have to stop the thing.
Feedback is we should improve the thing.
I’m sure the important point is we change at the time.
Advice from the teacher
Complaints don't have a good reason.
Feedback have a good reason.
本日は回答がとても難しいレッスンでした。
先生の回答例、確かに分かりやすい。なるほど!
今日の質問は、
クレームとフィードバックの見分け方を教えて頂けますか?
30秒で「結論・理由・理由」という構成で回答する英語トレーニングです。英語以上に簡潔に自分を表現するロジカル会話術を重視したオリジナルスキル習得です。それがグローバルコミュニケーション術です。
さあ、あなたならどう回答しますか?
この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?