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ディープ・ステートの逆襲マイケル・バクスター著 -2022年6月15日208711828号 自動翻訳
The Deep State Strikes Back | Real Raw News
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ディープ・ステートの逆襲
マイケル・バクスター著 -2022年6月15日208711828号
ストックイメージ
先週水曜日、ディープ・ステートの有力議員を逮捕するための極秘任務についていた数人の米海兵隊員が、やや波瀾に満ちた歴史を持つ軍用機OV-22オスプレイが空から落下して巨大な火球を噴出させ、悲劇的な死を遂げた。主流メディアと犯罪者バイデン政権は、この事故を「まだ調査中の事故」としたが、米軍のホワイトハットの前衛は、この事故がディープステートの妨害行為であると信じている。
ヘリコプターのように垂直に着陸するが、より飛行機に近い飛び方をするティルトローター機は、カリフォルニア州グラミス近郊、サンディエゴの東約115マイル、アリゾナ州ユマから50マイルのところで、通常の訓練任務中に墜落したというのが公式の説明である。オスプレイはこれまでに13回の機体損傷事故を起こしており、51人が死亡しているため、表面上はもっともらしく見える。パイロットはV-22を「操縦に非協力的な機体」と呼び、一部では就航中止を請願している。だから、理論的には先週の水曜日の墜落事故は、また別のランダムな災難だったのかもしれない。
しかし、ホワイト・ハットは、墜落事故とオスプレイの任務の本質、そして揺るぎない証拠から、単なる事故を否定する。それどころか、ディープステートの二重スパイと破壊工作員がこの作戦を知り、飛行機とその乗員を墜落させようと共謀したと主張しているのだ。
彼らはまた、墜落で死亡した海兵隊員の数にも異議を唱えている。情報筋によると、オスプレイには、パイロット、副操縦士、2人のフライトエンジニア、そしてディープステートの悪党を逮捕する任務を負った4人の海兵隊員、計8人の海兵隊員が乗っていたという。
6月5日(日)、ホワイトハットは、グラミス近郊に住むリベラルな議員を敵に回すことを決定し、誘拐されたアメリカの子供たち、中には4歳にも満たない子供たちが、サウジアラビアの支配王家であるサウド家に売られていた、児童売買組織に深く根ざしていた。軍は、先週の水曜日の作戦の標的を示唆する取引上の証拠を持っているという。情報源は、追跡作戦がすでに進行中であるため、ターゲットの名前を明らかにしなかった。
"あの地域から半径100マイル以内に数人のターゲットが住んでいる。ターゲットや具体的な居住地を挙げることは、彼らを脅かすことになるかもしれない。
この作戦は単純で簡単なはずだ」と彼は付け加えた。海兵隊員たちは、ホワイト・ハットの拠点であるキャンプ・ペンドルトンに駐留し、サンディエゴのミラマー海兵隊航空基地に司令部を置く第3海兵隊航空機群39の海兵中型ティルトローター中隊364に所属していた。4月8日(水)正午頃、デビッド・H・バーガー元帥が作戦を許可し、海兵隊は目標捕捉のために出発しました。パイロットは、4人の反撃部隊が目標地点まで徒歩で移動する間、短時間タッチダウンするように指示された。予定通りであれば、海兵隊は標的の家を襲撃して捕獲し、処理のためにキャンプ・ペンドルトンに飛行するところであった。
しかし、オスプレイは離陸後数分で乾燥した地形に落下し、乗員全員が死亡した。
ホワイト・ハットはコックピットのボイスレコーダーとフライト・データ・レコーダーの両方を手に入れたという。
外部の人間を信用しないホワイト・ハットは、社内の航空機調査専門家を使って、オスプレイの短くも不運な飛行を法医学的に分析した。
「墜落の45秒前まで、トラブルの兆候は全くなかった。パイロットは7月4日の予定について何気なく話していた。その時、事態は急展開した。ボイスレコーダーは大爆発を記録し、同時にFDRはすべての飛行制御を失ったと記録した。左エンジンの爆発は、エンジンからローターを吹き飛ばすほど強力なものだった。航空機は大きくバンクし、地面にコークスクリューした」と情報筋は語った。
パイロットの最後の言葉は 「我々は死んだ、誰かが我々を騙したのだ」。
妨害工作の確証は、ホワイト・ハットが残骸を調べたときに得られたという。左エンジンマウントの破片から爆発物(C4とサーマイト)が発見されたのです。
「誰がどうやったのか、まだ分かっていない。奇妙なことだ V22は48時間前に完全点検され、離陸前に徹底的なプリフライトが行われた。どういうわけか、誰かが気づかれずに安全区域に入り、見たところエンジンカバーに爆薬を隠したようだ。なぜ、爆発ですべての操縦系統が不能になったのか、まだ答えが出ていない」と情報筋は言う。
さらに気になるのは、死亡者を除く13人のホワイトハットだけが、この作戦を予見していたことだ。ホワイト・ハットの作戦の詳細は区分けされ、機密扱いされ、知る必要がある場合にのみ共有されます。つまり、ホワイト・ハットの幹部が、真の支配者であるディープ・ステートに情報を提供し、ディープ・ステートは捕まることなくオスプレイを破壊する方法を密かに見つけ出していたということだ。
バーガー元教授は、裏切り者の正体を探るべく、自ら調査の陣頭指揮を執っているという。
「身内の犯行とは思えません。「あらゆる角度から検証している。裏切り者を捕まえたら、そして捕まえたら、処刑する」と関係者は締めくくった。
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原文
The Deep State Strikes Back
By Michael Baxter -June 15, 2022208711828
Stock Image
Several U.S. Marines on a clandestine assignment to arrest a prominent Deep State lawmaker were tragically killed last Wednesday when their OV-22 Osprey, a military aircraft with a somewhat checkered history, plunged from the sky and erupted in a colossal fireball. The mainstream media and the criminal Biden regime labeled the crash “an accident still under investigation,” but the White Hat vanguard of the U.S. military believes the crash was an act of Deep State sabotage.
The official narrative is simple: the tilt-rotor aircraft, which lands vertically like a helicopter but flies more similarly to an airplane, went down near Glamis, California, about 115 miles east of San Diego and 50 miles from Yuma, Arizona, during a routine training mission. On the surface this seems plausible because the Osprey has had 13 hull loss accidents that have resulted in 51 fatalities. Pilots have called the V-22 “an uncooperative aircraft to fly,” and some have petitioned for its withdrawal from service. So, in theory, last Wednesday’s crash could’ve been another random mishap.
But White Hats say the crash and the true nature of the Osprey’s mission, combined with unassailable evidence, rule out a mere accident; to the contrary, they assert that both a Deep State double-agent and a saboteur learned of the operation and conspired to bring down the airplane and its occupants.
They also challenge the number of Marines killed in the crash. Sources told RRN the Osprey held eight Marines: the pilot, the copilot, two flight engineers, and the four Marines tasked with apprehending a Deep State villain.
On Sunday, June 5, White Hats decided to move against a liberal lawmaker who lives near Glamis and was deeply rooted in a child trafficking ring whereby abducted American children, some as young as 4 years old, were sold to the House of Saud, the ruling royal family of Saudi Arabia. The military is said to have transactional proof implicating the target of last Wednesday’s disastrous operation. Our source did not reveal the target’s name because a follow-up operation is already underway.
“Several targets of opportunity live within 100-mile radius of that area. Naming a target or specific place of residence might spook them all,” our source said.
The operation, he added, ought to have been straightforward and effortless. The Marines were stationed at Camp Pendleton, a White Hat stronghold, and assigned to Marine Medium Tiltrotor Squadron 364 of Marine Aircraft Group 39, part of the 3rd Marine Aircraft Wing headquartered at Marine Corps Air Station Miramar in San Diego. On Wednesday, April 8, at approximately noon, Gen. David H. Berger greenlit the mission, and the Marines set forth to capture their target. The pilots were instructed to touch down briefly while a 4-man reactionary force travelled on foot a short distance to the target’s location. If the assignment had gone as planned, the Marines would have stormed the target’s home, captured him, and flown him to Camp Pendleton for processing.
The Osprey, though, plummeted into the arid terrain minutes after takeoff, killing all aboard.
According to our sources, White Hats have taken possession of both the cockpit voice recorder and the flight data recorder, instruments which record cockpit chatter and preserve the recent history of the flight through the recording of dozens of parameters collected several times per second.
Distrustful of outsiders, White Hats used in-house aircraft investigation experts to forensically analyze the Osprey’s short but ill-fated flight.
“There was zero sign of trouble up until 45 seconds before the crash. The pilots were talking casually about 4th of July plans. Then the shit hit the fan. The voice recorder picked up a massive explosion at the same time the FDR recorded an immediate loss of all flight controls. An explosion in the left engine was so strong it blew the rotor right off the engine. The aircraft banked hard and corkscrewed into the ground,” our source said.
The pilot’s last words were: “We’re dead, someone f***** us over.”
Certitude of sabotage, our source explained, was established when White Hats examined the wreckage. Explosive residue—C4 and thermite—was found on shrapnel from the left engine mount.
“We don’t yet know how it got there, who planted it. It’s damn peculiar. The V-22 was fully inspected 48 hours before, and a thorough preflight was done before it took off. Somehow, someone entered a secure area undetected and, by the looks of it, hid explosives in the engine cowling—that’s my guess, not official. We still have no answers why the explosion crippled all flight controls,” our source said.
More disturbing is that only 13 White Hats, excluding the deceased, had foreknowledge of the mission. White Hat operational details are compartmentalized, classified, and shared on a need-to-know basis. The implication is an officer within the White Hat echelon fed information to his true masters, the Deep State, which surreptitiously found a way to sabotage the Osprey without getting caught.
Gen. Berger, our source said, is personally spearheading an investigation to learn the traitor’s identity.
“It’s hard to believe someone in our ranks could’ve done this. We’re examining all angles. When we catch the traitor, and we will get him, he will be executed,” our source said in closing.
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