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アブソリュート・プレッシャー[ABSOLUTE PRESSURE]ウォーキャスター・プライマリー・ミッション

プライマリーミッション①
ABSOLUTE PRESSURE
アブソリュート・プレッシャー (絶対圧)

 マーチャーワールドは、既知のハイパーウラニオンの端に存在します。なぜなら、その環境は非常に住みにくいため、ボイドゲートのロックを解除するのに十分な時間、誰も耐えられず、押し通してその先にあるものを発見することはできません。
 しかし、あなたが誰であろうと、行進曲では豊かな土地を手に入れるのは難しいです。 戦う価値があります。 死ぬ価値があります。
 地獄、あなたはそれなしですでに死んでいます。 あなたの立場を作る時間。

□セットアップ

 テーブルを9つの16 "x16"のテリトリーに分割します。

□スペシャルルール

 なし

 □スコアリング

 プレイヤーは、保有するテリトリーごとに、各パルスラウンドの終了時に1ヴィクトリーポイントを獲得します。 プレイヤーは、対戦相手がテリトリーにおらず、テリトリーのエリア内に1体以上のモデルをコントロールしている場合、テリトリーを保持します。 モデルのベースは、テリトリーをコンテスト、コントロールするには、テリトリーのエリア内に完全に入る“コンプリートウィズインする”必要があります。

□勝利条件

 3回目のパルスラウンドで加点された後、ヴィクトリーポイントが最も多いプレイヤーがゲームに勝ちます。

□勝利のポイント

9つのテリトリーを相手プレイヤーより多く確保することが勝つために必要となる。とは言えファーストパルスラウンドは自陣の3テリトリーを確保しつつ、中央の2つを確保しに動くことが重要となる。当然ながら中央3エリアは激戦を強いられる。このミッションに必要なのは防御力では無く、攻撃力だ。相手の確保力を削り道を拓く行動力を試される。パルスラウンドの終了時に得点計算が発生するため後攻の優位さは、侮れない。

□原文

PRIMARY MISSION:
ABSOLUTE PRESSURE
The Marcher Worlds exist on the edges of the known Hyperuranion because their environments can be so inhospitable that no one ever endured them long enough to unlock their void gates, much less to push through and discover what might lie beyond.
But rich land is hard to come by in the Marches, no matter who you are. It’s worth fighting for. Worth dying for.
Hell, you’re already dead without it. Time to make your stand.

SETUP
Divide the table into nine 16” x 16” territories.

SPECIAL RULES
None.

SCORING
Players score 1 victory point at the end of each Pulse round for each territory they hold. A player holds a territory if they control one or more models within the area of the territory while their opponent has none. A model’s base must be ly within the area of a territory to contest or control the territory.

VICTORY CONDITIONS
After the third Pulse round is scored, the player with the most victory points wins the game.

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