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貴方は本当にレオナルド・ダ・ヴィンチを知っているのか?1-31

少し、整理してみましょう。
・女性の向こうに大天使ガブリエルが居る。
・岩窟の聖母と受胎告知はコラボしている。
・位置合わせは底辺と大天使ガブリエルと女性の人差し指である。
・聖母マリアは「白いユリ」を拒絶している様に見える。
・左の幼児は「受胎告知」と位置合わせした時、メジチ家の墓を模した聖書台の上に居る。
・二人の幼児は双子の可能性がある。男女の区別はつかない。
・二人の幼児は同一人物の可能性がある。
・左の女性と幼児は異次元からこの場面を見ている可能性がある。

Let's sort it out a little.

・ There is Archangel Gabriel on the other side of the woman.

・ "Virgin of the Rocks" and "Announcement of Conception" are collaborating.

-The alignment method is the method of aligning the bottom of both paintings with the index finger of Archangel Gabriel and the index finger of a woman.

・ Virgin Mary seems to reject the "white lily".

-The infant on the left is on a Bible stand that imitates the Medici grave when aligned with the "Annunciation".

-Two toddlers may be twins. There is no distinction between men and women.

・ The two infants may be the same person.

・ The woman and toddler on the left may be looking at this scene from a different dimension.

さて、ここで「岩窟の聖母ロンドン版」と比較してみましょう。非常に興味深いです。

Now, let's compare it with "Virgin of the Rocks London Version". It's very interesting.

「大天使ガブリエル」から見ていきましょう。ロンドンバージョンの大天使ガブリエルの姿勢は正しいです。それは立っている「首の角度」ではありません。もし仮に立っていたとすれば猫の様な背中になってしまいます。私が指摘した「首の角度」正しく描かれています。そして大きく違うのが右腕が膝の上に置かれています。ロンドンバージョンのガブリエルは指さしをしてていません。なので位置合わせは出来ません。足も描かれていません。ガブリエルの翼もルーブル版では曖昧に描かれていますが、ロンドン版では大天使ガブリエルの背中から生えています。私が指摘した箇所が全て正しく描かれています。

Let's start with "Archangel Gabriel". The posture of the London version of Archangel Gabriel is correct. It's not a standing "neck angle". If Archangel Gabriel stood, she would have a cat-like back. The "neck angle" I pointed out is drawn correctly. And the big difference is that her right arm is on her lap. The London version of Gabriel is not pointing. Therefore, it cannot be aligned. The legs are not drawn either. Gabriel's wings are also vaguely depicted in the ruble version, but in the London version they grow from the back of Archangel Gabriel. Everything I pointed out is drawn correctly.

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