英語でクレームの返事の例文
例1
Hi Sammie, Thank you for sharing this feedback. We have already connected with you regarding this matter and have properly assisted you. Please email our team at ×××@⚪︎⚪︎⚪︎.com if you require any further assistance.
こんにちは、サミーさん。
フィードバックを共有していただきありがとうございます。すでにこの件についてご連絡し、適切に対応いたしました。追加のサポートが必要な場合は、×××@⚪︎⚪︎⚪︎.comまでメールでご連絡ください。
例2
Hi Maggie,
Thank you for reaching out with this feedback about your experience. We're so sorry to hear there were issues with the treats you purchased. We pride ourselves on bringing sweet treats and joy to our customers and to see that your experience was anything but is upsetting to us.
Can you please email our customer service team at ×××@⚪︎⚪︎⚪︎.com to provide us with more information so that we can address as best as possible. Looking forward to assisting you.
こんにちは、マギーさん。
ご経験に関するフィードバックをお寄せいただき、ありがとうございます。ご購入いただいたお菓子に問題があったと聞き、大変申し訳ありません。私たちはお客様に甘いお菓子と喜びをお届けすることに誇りを持っており、今回のようなご経験をされてしまったことに心を痛めています。
お手数ですが、追加の情報をいただけるように、カスタマーサービスチーム×××@⚪︎⚪︎⚪︎.comまでメールをいただけますでしょうか。できる限りの対応をさせていただきますので、よろしくお願いいたします。お手伝いできることを楽しみにしています。