ทำงานกับคนต้องใช้อารมณ์ให้เป็น NO HARD FEELINGS"
Emotions that we humans are inevitable are stress, excitement, exhilaration, envy, anger, pride, etc. The next working world has many new power structures and unwritten rules. which is the source of emotions Unexpected variety Today's professional doesn't mean having to suppress your emotions. Because many studies have found that ignoring or suppressing your emotions can damage both your health and performance, but if you let it run you out of control. Both mentally and physically can be broken down a lot if you know how to store or use your emotions wisely for your work, for you, for everyone who works with you. Whether you are a subordinate or a boss Whether working at the office or anywhere, experience the next level of happiness and efficiency. When you know how to bring your best self to work every day.💞I have a book to present. about how to deal with these emotions Written by Liz Foslian and Molly West Duffy, she brings her in-depth experience as an expert on modern work culture. Combining behavioral economics and psychology with guidelines and tips to help you learn how to deal with emotions and use them properly.
อารมณ์ที่มนุษย์งานอย่างเราๆ เลี่ยงไม่ได้ เครียด ตื่นเต้น เกิดแรงฮึด อิจฉา โกรธ ภูมิใจ ฯลฯ โลกการทำงานถัดจากนี้มีโครงสร้างอำนาจ แบบใหม่ๆ และกฎที่ไม่ถูกเขียนไว้มากมาย อันเป็นบ่อเกิดของอารมณ์ หลากหลายอย่างคาดไม่ถึงมืออาชีพวันนี้ไม่ได้หมายถึงต้องเก็บกดอารมณ์ตัวเองไว้ เพราะการศึกษามากมายพบว่าการเพิกเฉยหรือเก็บกดอารมณ์เอาไว้ทำลายทั้งสุขภาพและประสิทธิภาพของคุณ แต่ถ้าปล่อย ให้มันวิ่งพล่านคนควบคุมไม่ได้ ทั้งจิตใจและงานก็พังได้เหมือนกันจะมีกว่ามากหากคุณรู้วิธีเก็บหรือใช้อารมณ์ความรู้สึกอย่างชาญฉลาด เพื่องานคุณ เพื่อตัวคุณเพื่อทุกคนที่ทำงานกับคุณ. ฉันมีหนังสือเล่มหนึ่งจะนำเสนอ เกี่ยวกับวิธีจัดการกับอารมณ์เหล่านี้ เขียนโดย "ลิซ ฟอสเลียน" และ "มอลี่ เวสต์ ดัฟฟี่" ได้นำประสบการณ์เชิงลึกในฐานะผู้เชี่ยวชาญด้านวัฒนธรรมการทำงานยุคใหม่ ผสานหลักเศรษฐศาสตร์พฤติกรรมและจิตวิทยามาเป็นแนวทางและเคล็ดลับที่จะทำให้คุณรู้วิธีจัดการอารมณ์และใช้อย่างถูกวิธี